ZOOPlius.lt yra Valstybinėje Duomenų Apsaugos Inspekcijoje registruotas duomenų valdytojas - pirkėjų duomenys tvarkomi laikantis griežčiausių saugumo reikalavimų

ZOOPlius.lt yra Valstybinėje Duomenų Apsaugos Inspekcijoje registruotas duomenų valdytojas - pirkėjų duomenys tvarkomi laikantis griežčiausių saugumo reikalavimų
ZOOPlius.lt
 

Gamintojai

Paieška
Įrašykite ieškomą žodį ar frazę.  



Apmokėjimas tarptautine PayPal sistema Atsiskaitymas mokejimai.lt mokėjimų sistema


 

 Keitimas bei grąžinimas


Prekių keitimas bei grąžinimas

Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti: Lietuvoje per 14 dienų; Europos sajungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats į ZooShop.lt būstinę Kaune arba atsiųsti savo pasirinkto arba mūsų kurjerio paslaugomis, Pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Siunta turi būti registruojama jei siunčiama Lietuvos paštu. Netinkamas, nekokybiškas su defektais prekes galite grąžinti per 14 dienų. Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Negrąžinamos tik pristatymo išlaidos.

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su etikete;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis  punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui.

 



 

Pikantiška apranga   Laikrodis - Jūsų įvaizdžio dalis   Voljeras



© 2005-2017 Visos teisės saugomos www.ZooShop.lt. Sprendimas TinySolutions
www.ZooShop.lt - gyvūnų priežiuros reikmenų parduotuvė, prekės gyvūnams, zoo parduotuvė, šunys, katės, graužikai, paukščiai, ropliai, maistas, įrankiai.

LTV.LT - Lietuviškų tinklalapių vitrina