ZOOPlius.lt yra Valstybinėje Duomenų Apsaugos Inspekcijoje registruotas duomenų valdytojas - pirkėjų duomenys tvarkomi laikantis griežčiausių saugumo reikalavimų

ZOOPlius.lt yra Valstybinėje Duomenų Apsaugos Inspekcijoje registruotas duomenų valdytojas - pirkėjų duomenys tvarkomi laikantis griežčiausių saugumo reikalavimų
ZOOPlius.lt
 

Gamintojai

Paieška
Įrašykite ieškomą žodį ar frazę.  



Apmokėjimas tarptautine PayPal sistema Atsiskaitymas mokejimai.lt mokėjimų sistema


 

 D.U.K.


D.U.K. - Dažniausiai Užduodami Klausimai


Čia Jūs galėsite rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus susijusius su parduotuve ZOOplius.lt

    Prekės:
  • Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

    Rašykite mums el. laišką adresu info@ZOOplius.lt ir mes Jums atsakysime.

  • Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

    Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

  • Ar skiriasi kainos juridiniams bei fiziniams asmenims?

    Ne. Kainos tiek juridiniams, tiek fiziniams asmenims vienodos.

  • Ar Jūsų prekės tikrai originalios?

    Taip, visos ZOOplius.lt parduodamos prekės yra originalios. Prie kiekvienos prekės yra nurodytas gamintojas.

  • Ar galiu derėtis dėl kainos?

    Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

    Parduotuvė:
  • Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas ?

    El. parduotuvėje ZOOplius.lt prekes užsakyti galima visą parą, 7 dienas per savaitę, ištisus metus. Operatoriai dirba pirmadieniais - penktadieniais, 9.00-17.00 val., išskyrus poilsio ir švenčių dienas. Jei norite pasiteirauti ne darbo metu, rašykite el. laišką, Jums mielai bus atsakyta. (žr.kontaktai).

  • Ar svarbus užsakymo suformavimo laikas ?

    Taip. Jei prekę užsakėte darbo dieną po 16 val., yra tikimybė, kad Jūsų užsakymas bus apdorotas kitą darbo dieną. Apie tolimesnę užsakymo eigą Jus informuosime telefonu arba el. paštu.

  • Ar yra ne elektroninė parduotuvė ZOOplius.lt ?

    Ne.
    Registracija, prisijungimas:
  • Kodėl aš turiu užsiregistruoti ?

    Užsiregistruoti būtina tik tuo atveju, jei norite internetu įsigyti norimas prekes. Informacija būtina tam, kad mes užsakymą galėtumėme pristatyti nurodytu adresu, pranešti apie pirkinį el. paštu, telefonų ir pan. Neregistruoti lankytojai mato tik prekių aprašymą bei kainas, jiems nėra formuojamas užsakymas.

  • Kodėl aš negaliu prisijungti ?

    Ar esate užsiregistravęs ? Jei esate užsiregistravęs, patikrinkite savo vartotojo vardą bei slaptažodį. Pabandykite atsisiųsti naują slaptažodį, jei vis dar negalėsite prisijungti, susisiekite su mumis (žr.kontaktai).

    Prekių užsakymas:
  • Kaip užsakyti prekes ?

    Jums patikusias prekes įsidekite į virtualų krepšelį, tada pasirinkite "Vykdyti užsakymą", kur nurodysite pristatymo adresą ir kitą reikalingą informaciją. Detalesnė pirkimo instrukciją rasite informacinėje skiltyje Kaip užsakyti.

    Atsiskaitymas už prekes:
  • Kaip galima atsiskaityti už prekes ?

    Šiuo metu už prekes galima atsiskaityti pavedimu (iš anksto pervedant pinigus į nurodytą sąskaitą, įrašant užsakymo numerį), naudojant stambiausių bankų elektroninės bankininkystės sistemomis arba kreditinėmis kortelėmis. Detalesnė pirkimo instrukciją rasite informacinėje skiltyje Apmokėjimas.

  • Kaip galima apmokėti už prekes, jei neturiu savo sąskaitos banke ?

    Jums nebūtina turėti savo banko sąskaitos, jei norite įsigyti prekių. Tiesiog nueikite į bet kurį banką ir nurodykite sąskaitą, į kurią pervesite pinigus.

  • Ar galima pas jus pirkti internetu, o sumokėti gaunant prekes ?

    Taip, galima, jei pasirenkamas pristatymas kurjeriu. Paslaugos mokestis mokamas kurjeriams - 5Lt.

  • Kada man pervesti pinigus ?

    Pinigus prašome pervesti Jums gavus išankstinio apmokėjimo sąskaitą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas. Neapmokėjus užsakymo per 3 darbo dienas sistema automatiškai anuliuos Jūsų užsakymą. Pavedimą patariame padaryti kuo anksčiau, nes užsakymas apdorojamas tik gavus apmokėjimą.

  • Kaip žinoti ar gavote apmokėjimą ?

    Gavus apmokėjimą Jus busite informuoti el. paštų arba telefonų. Taip pat galite matyti ar užsakymas apmokėtas skyrelyje "Mano duomenys" užsakymų sąraše.

  • Apmokėjau nepilną užsakymo sumą, ką daryti ?

    Papildomai perveskite likusią sumą.

  • Ar galima už prekes atsiskaityti banko kortele ?

    Taip, mūsų parduotuvėje priimamos šios tarptautinės kredito kortelės kaip VISA, Visa Electron, MasterCard ir Maesto.

  • Apmokėjus, banko išraše matosi gavėjas "UAB Elektroninės Verslo Sistemos", kodėl ?

    Mūsų parduotuvė apdoroja tarptautinės kredito korteles, bei paruošia dokumentus apmokėjimui internetinės bankininkystės sistemai per UAB "Elektroninės Verslo Sistemos". Todėl išrašuose matomi šios įmonės rekvizitai.

    Siuntos atsiėmimas paštomate:
  • Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą?

    Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą, todėl dokumentas jums nėra reikalingas.

  • Per kiek laiko pristatote prekes ?

    Prekę į gavėjo pasirinktą paštomatą pristatome per 1 darbo dieną.

  • Ar pristatote prekes į užsienį ?

    Taip. Prekės siunčiamos į Latviją ir Estiją.

  • Ar jūsų įmonė dirba visą parą?

    Post24 siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą, kiekvieną dieną, net ir švenčių dienomis. Tad siuntos visą parą gali būti įdedamos mūsų paštomatų terminaluose. Jei tai yra savaitgalis jūsų siunta bus pristatyta tik pirmadienį arba antradienį. Siuntų išėmimo ir įdėjimo į Post24 paštomatus laikus galite rasti čia.

  • Ar aš galiu sumokėti už siuntą, ją atsiimdamas?

    Siunčiant išperkamąją siuntą, gavėjas gali išperkamąją sumą sumokėti prie siuntų terminalo banko kortele.

  • Ar už siuntos siuntimą galima sumokėti ir grynaisiais, ir banko kortele?

    Kol kas siuntos siuntimą galima sumokėti tik banko kortele. Suprantame, kad daliai klientų tai nėra patogu, tačiau norime, jog siuntos visą parą būtų išsiunčiamos skaidriausiu įmanomu būdu.

  • Ar už siuntas galiu sumokėti telefonu?

    Šiuo metu neturime galimybės siuntos apmokėjimui telefonu.

  • Ar galiu atsiskaityti su užsienietiška banko kortele?

    Taip, galite. Post24 paštomatuose galima atsiskaityti VISA, MAESTRO ir MASTERCARD kortelėmis. Jei apmokėjimą už paslaugas atliekate mūsų internetinėje svetainėje, tai padaryti galėsite tiek debetine, tiek kreditine kortele.

    Prekių pristatymas:
  • Kiek kainuoja prekių pristatymas ?

    Prekių pristatymo Lietuvoje kaina nuo 10 Lt. Detalesnę informaciją apie pristatymo kainą rasite informacinėje skiltyje Pristatymas.

  • Per kiek laiko pristatote prekes ?

    Paprastai (bet nebūtinai) prekę pristatome per 2-4 darbo dienas. Kartais prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau. Pristatymo laikas pailgėja, jei einamuoju momentu prekių sandėlyje neturime, tačiau laukiame atvykstant siuntos. Bet kuriuo atveju klientą informuojame telefonu arba el. paštu.

  • Kur galima atsiimti prekes ?

      Prekės pristatomos tik nurodytu adresu (į namus, į darbovietę, pašto skyrių ar autobusu stotį). Taip pat galite atsiimti prekės Kaune, Grušo g.vė 9
  • Ar pristatote prekes į užsienį ?

    Taip. Prekės siunčiamos į užsienį Lietuvos paštu, autobusų stoties siuntų tarnyba arba pagal atskirą susitarimą. Siuntimo išlaidos skaičiuojamos pagal Lietuvos pašto bei autobusų stoties siuntų tarnybos tarifus atsižvelgiant į siuntos svorį.

    Garantijos, prekių grąžinimas arba keitimas:
  • Ar aš gausiu kokybišką prekę ?

    Mūsų siūlomu prekių kokybė atitinka Europos sąjungos gamintojų standartus. Pastebėjus prekės defektą (transportavimo ar gamintojo defektas) prašome nedelsiant pranešti mūsų parduotuvės operatoriui (žr. kontaktai).

  • Ar galima grąžinti parduotuvėje pirktas prekes ?

    Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti: Lietuvoje per 14 dienų; Europos sajungoje ir kitose šalyse per 30 dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

    Mums labai svarbu, kad prekę ir jos pakuotę išsaugotumėte nepriekaištingos būklės. Mums pranešti ir atgal išsųsti reikia kaip įmanoma greičiau, vėliausiai per 7 d. nuo tos dienos, kai siuntinį atsiėmėte pašte (pvz., jeigu siuntinį gavote 1-adienį, tai iki kito 1-adienio bent jau praneškite mums apie problemą). Atgal siųsti reikėtų kartoninėje dėžutėje Lietuvos paštu, registruojant siuntą.

    * PASTABA: grąžinant prekę (-es) siuntimo kaštai nėra kompensuojami.
 



 

Pikantiška apranga   Laikrodis - Jūsų įvaizdžio dalis   Voljeras



© 2005-2017 Visos teisės saugomos www.ZooShop.lt. Sprendimas TinySolutions
www.ZooShop.lt - gyvūnų priežiuros reikmenų parduotuvė, prekės gyvūnams, zoo parduotuvė, šunys, katės, graužikai, paukščiai, ropliai, maistas, įrankiai.

LTV.LT - Lietuviškų tinklalapių vitrina